BOUSSIAS Η «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη» πραγματοποιείται για 8η συνεχή χρονιά και καλεί τις επιχειρήσεις που έχουν υλοποιήσει δράσεις ΕΚΕ κατά το τελευταίο 12μηνο, να τις παρουσιάσουν και να συμβάλουν έτσι στην επικαιροποίηση του χάρτη της ΕΚΕ στην Ελλάδα και στην απεικόνιση την εξέλιξης ενός τομέα που έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Το πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνει μία σειρά παρουσιάσεων, από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Κάθε εταιρεία καλείται να παρουσιάσει μία ή περισσότερες δράσεις ή τη συνολική της στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας. Σε κάθε παρουσίαση γίνεται αναφορά στο σκεπτικό πίσω από κάθε δράση, τη στρατηγική που ακολουθήθηκε, την πορεία της υλοποίησης και, φυσικά, τα αποτελέσματα που έφεραν οι δράσεις για τις ωφελούμενες πλευρές.
Συζήτηση Panel με θέμα το inclusivity στην ΕΚΕ
Συμμετέχουν οι:
- Αλέξανδρος Ταξιλδάρης – Παραολυμπιονίκης Κολύμβησης, Φυσίατρος, Πρόεδρος Συλλόγου ΠΕΡΠΑΤΩ
- Μαρία Κοντογιάννη – Υπεύθυνη επικοινωνίας και οργάνωσης, Assistant Manager, Διεπιστημονικό Δίκτυο Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής, Include
- Αικατερίνη Κονταρίνη – Executive Director, Human Cast
- Ξένια Ντάνια – Media & Communications Director, Human Cast
- Στέλλα Κάσδαγλη – Συνιδρύτρια Women On Top, συγγραφέας
- Γιάννης Χαραμίδης – Ιδρυτικό μέλος και εργαζόμενος Κοιν.Σ.Επ. Καφέ «Γέφυρες»
Συντονίζει ο Σωτήρης Πετρόπουλος – Co-Founder, HIGGS
Επί χιλιετίες, η κουλτούρα διαμορφώνεται από τις αφηγήσεις των ανθρώπων.
Ο τρόπος με τον οποίο τα άτομα παρουσιάζονται και απεικονίζονται στη διαφήμιση επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο.
Ταυτότητες ομάδων που συχνά εκπροσωπούνται ανεπαρκώς ή ελλιπώς στη διαφήμιση? φυλή, κινητικότητα, σεξουαλικότητα, ταυτότητα φύλου, ηλικία και σωματική ποικιλομορφία. Πρέπει να ενστερνιστούμε την ποικίλη διαθεματική φύση μεταξύ αυτών των ταυτοτήτων, προκειμένου να αλλάξει η κατάσταση.
Έχουμε δημιουργήσει την πλατφόρμα humancast.org η δράση μας Artist Gallery -είναι μία ψηφιακή πλατφόρμα διασύνδεσης καλλιτεχνών of diversity με παραγωγούς και διαφημιστές όπου ο κάθε καλλιτέχνης διαθέτει το προσωπικό του προφίλ με βιογραφικό, βίντεο και φωτογραφίες με σκοπό την προώθηση τους.
Ως marketers, διαχειριστές κονδυλίων και υπεύθυνοι προϋπολογισμών αλλά και λήψης αποφάσεων έχετε μια θαυμάσια ευκαιρία να φέρετε ριζική αλλαγή. Όλοι θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα brands προασπίζονται το σωστό και προάγουν τη μοναδικότητα, τόσο τη δική τους, όσο και των πελατών τους.
Για να υπάρξει μοναδικότητα και ισότιμη ένταξη, θα πρέπει αυτές να αποτελούν μέρος μακροπρόθεσμης στρατηγικής, η οποία θα αποτυπώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα μηνύματα των brands. Οι άνθρωποι εκτιμούν τις εταιρείες που τα λόγια και τα έργα τους συνάδουν.
Πως βλέπουμε το μέλλον
Στο παρελθόν μιλούσαμε για τη «μέση αγορά». Σήμερα δεν υπάρχει πλέον διακριτή πλειοψηφία καταναλωτών και το γεγονός αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να εξελίξουμε τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρίες προκαλούν το ενδιαφέρον, επηρεάζουν και στηρίζουν τους ανθρώπους με διαφορετικότητα.
Η διαφορετικότητα δεν είναι αποσπασματική, ούτε μονοδιάστατη. Κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του εμπειρίες και προτιμήσεις και μόνο αν το αναγνωρίσουμε θα κάνουμε τη διαφορά. Η επιτυχία εξαρτάται από το κατά πόσο αντιλαμβανόμαστε τις διαφοροποιήσεις και συναισθανόμαστε τον αγώνα που δίνουν κάποιοι από τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας.
Αυτό απαιτεί μια διπλή προσέγγιση: στα εξωτερικά κοινά μέσω του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και στα εσωτερικά κοινά μέσα από την συμπερίληψη και την εταιρική κουλτούρα. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσουμε τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη είναι να τις υιοθετήσουμε εμείς οι ίδιοι.
Αικατερίνη Κονταρίνη